Geleceğinize Bizimle Yön Verin!!

Milli Eğitim Bakanlığı Onaylı Sertifika Eğitimleri

Avcılık Kursu



By  Unknown     13:52    Etiketler:,, 

Avcılık Kursu

Tarih öncesinde avcı denilince işbirliği halinde olan zeki ve başarılı bir insan vardı. Yaşamak için avcılık yapmak tarih öncesi insan için kaçınılmaz olmuştur. İnsanoğlunun özünde avcılık vardır. İnsanoğlu hayvanları yakalayıp evcilleştirmesi dönüm noktası olmuştur. Avcılığın zooloji ile de yakın bir ilişkisi vardır. Aşırı avlanma yüzünden dünya üzerinde birçok tür yok olma tehlikesi ile karşı karşıya kalmıştır. Avcılık Eğitimi ile hayvan türlerinin yok edilmesi değil, bilinçli bir şekilde av yapmak bu işin en güzel yönlerinden biridir.

ankarada avcılık eğitimi


Özel Başkent Ata Hizmetiçi Eğitim Merkezi olarak biz; Bunun sağlanabilmesi için bu konuda istekli bireyleri yetiştirmek amacıyla Millî Eğitim Bakanlığı Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü ile Çevre ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Millî Parklar Genel Müdürlüğünün iş birliği ile avcı eğitimi kurs programı hazırlanmıştır. Protokol gereği ülke genelini kapsayan bu programın, Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğüne bağlı Halk Eğitim Merkezlerinde uygulanması planlanmıştır. 

Söz konusu program; 11 Temmuz 2003 tarih ve 25165 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren 4915 sayılı Kara Avcılığı Kanunu ve buna bağlı olarak hazırlanan Avcı Eğitimi ve Avcılık Belgesi Verilmesi Esas ve Usulleri Yönetmeliği çerçevesinde yeniden düzenlenerek güncellenmiştir.

Avcı Eğitimi Kurs Programı


Avcı Eğitimi Programının hazırlanmasında tarihsel sürecide katarak avcılığın sadece öldürmek olmadığı ve silahların bilinçsizce kullanılmasının önüne geçmek hedeflenmiştir.


1.Öğrenme,
2.Sınırlara Ulaşım,
3.Trofe,
4.Metod,
5.Sportmenlik, 


Avcı eğitimi kursuna katılmak isteyenlerin; T.C. vatandaşı ve en az okur yazar olmaları şartı aranacaktır. Kurs süresi 32 saat olarak tespit edilmiş, programın uygulanmasında kursiyerlerin yaşı, eğitim düzeyi ve ihtiyaçları dikkate alınmalıdır.

Ankarada Avcılık Eğitimi almak istiyorsanız "Özel Başkent Ata Hizmetiçi Eğitim Merkezi" tecrübeli eğiticileri ile sizlere hizmet vermektedir.

Kurs Hakkında Ayrıntılı bilgi almak istiyorsanız buraya tıklayınız.

About Unknown

Selim ŞAHİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder